Diverse

Adresă unități școlare 01-02.03.2018

Având în vedere avertizarea meteorologică emisă de către Administrația Națională de Meteorologie, privind codul portocaliu de viscol, căderi de zăpadă și temperaturi foarte scăzute, conducerea Inspectoratului Școlar Județean Giurgiu anunță suspendarea cursurilor în unitățile de învățământ preuniversitar (preșcolar cu program normal, gimnazial și liceal) din județul Giurgiu, pentru zilele de 01 și 02 martie 2018, cu excepția grădinițelor cu program prelungit.

Adresă unități școlare 28.02.2018

Având în vedere avertizarea meteorologică emisă de către Administrația Națională de Meteorologie, privind codul portocaliu de viscol, căderi de zăpadă și temperaturi foarte scăzute, conducerea Inspectoratului Școlar Județean Giurgiu anunță suspendarea cursurilor în unitățile de învățământ preuniversitar (preșcolar cu program normal, gimnazial și liceal) din județul Giurgiu, pentru ziua de 28 februarie 2018, cu excepția grădinițelor cu program prelungit.

Adresă unități școlare 26,27.02.2018

Adresă unități școlare 26,27.02.2018

Comunicat de presă C.J.S.U. Giurgiu

Comunicat de presă C.J.S.U. Giurgiu

Graficul și tematica ședințelor cu directorii - semestrul al II-lea, an școlar 2017-2018

Graficul și tematica ședințelor cu directorii - semestrul al II-lea, an școlar 2017-2018

OMEN nr. 3027/2018 privind aprobarea ROFUIP

Ordinul ministrului Educației Naționale nr. 3.027/2018 pentru modificarea și completarea Anexei - Regulament - cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar la OMENCS nr. 5079/2016 privind aprobarea ROFUIP

Consultare publică – planuri cadru liceu teoretic

CONSULTARE PUBLICĂ – PLANURI CADRU LICEU TEORETIC
Ministerul Educației Naționale lansează o consultare publică privind noile planuri-cadru pentru învățământul liceal, filiera teoretică.
Prezentare și argumente pentru cele 3 variante de plan-cadru puse în dezbatere
1. Variantele supuse consultării acoperă ciclul inferior și cel superior al liceului, filiera teoretică.
2. Toate cele trei variante au fost construite pornind de la competențele așteptate de la elevi la finalul claselor a X-a și a XII-a, așa cum sunt definite de profilul absolventului.
3. Toate cele trei variante au urmărit eliminarea unor incoerențe/dezechilibre existente în planurile actuale și dezvoltarea ocaziilor de învățare semnificative din perspectiva așteptărilor elevilor care au optat pentru un anumit profil/specializare.
4. Principiul urmărit a fost acela de a asigura un trunchi comun (TC) până în clasa a X-a, care să permită tuturor elevilor ce vor finaliza învățământul obligatoriu deținerea la nivel funcțional a celor opt competențe-cheie.
5. Fiecare variantă are o raportare specifică la rolul curriculumului diferențiat (CD) și al curriculumului la decizia școlii (CDS), situație reflectată și de ponderile orare diferite alocate acestora.
Puncte de vedere, sugestii şi propuneri argumentate sunt așteptate până în data de 26 ianuarie 2018, inclusiv, pe adresa de e-mail  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . De asemenea, va fi disponibil în perioada imediat următoare un chestionar online (adresa va fi postată pe această pagină la momentul lansării).
Variantele supuse consultării publice sunt disponibile în materialele atașate:

Precizări privind eliberarea actelor de studii

Precizări privind eliberarea actelor de studii

Câștigătorii desemnați în urma procedurii de atribuire a acordului cadru având ca obiect FURNIZARE MERE

Adresa C.J. Giurgiu - Câștigătorii desemnați în urma procedurii de atribuire a acordului cadru având ca obiect FURNIZARE MERE.

Anunț concurs ocupare post la nivelul școlii

Anunț concurs ocupare post la nivelul școlii

Informaţii în completare