În atenția candidaților cu dosare respinse la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat

Vă informăm că depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor și remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere în platforma informatică se poate realiza, conform Metodologiei privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat aprobată prin Ordinul ME nr. 4597/2021 și Ordinului ME nr. 5195/3.09.2021 privind modificarea și completarea Anexei la Ordinul ME nr. 4597/2021, in maximum 24 de ore de la afișarea listei candidaților admiși la etapa de evaluare a dosarelor.
Solicitarea se întocmește pe un model propriu realizat de candidat și va cuprinde cererea de redeschidere a dosarului din platforma in care s-au încărcat documentele. Aceasta se va transmite semnată, scanată pe adresa de e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Data și ora afișării: 30.09.2021, ora 13:00
Termenul maxim pentru transmiterea solicitărilor de către candidații respinși: 01.10.2021, ora 13:00.

Informaţii în completare